top of page

מרעיון לביצוע - חמשת שלבי העבודה של מעצבת הפנים

מעצבת הפנים מלווה אתכם בפרויקט לכל אורך הדרך, משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע. בכל שלב תחשפו ותגלו רעיונות וסגנונות חדשים שיובילו אתכם לבית חלומותיכם.

שלב ראשון - הרעיון

זהו שלב גיבוש הרעיון והעלאתו על הכתב. בפגישה מעצבת הפנים עוברת יחד אתכם, חדר-חדר: סלון, מטבח, חדרי השינה, שרותי האורחים, המקלחות ועוד. כאן היא כותבת את כל החלומות, הדרישות והבקשות שלכם. שלב זה כולל גם בחינה של סגנון העיצוב הנבחר: מודרני, כפרי, מינימליסטי ועוד.בסיום שלב זה, כל הרעיונות והפנטזיות שלכם רשומים בצורה מסודרת בטופס מיוחד הנקרה פרוגרמה.

שלב שני - התכנון

זהו שלב תוכניות העבודה. מעצבת הפנים מעבדת את כל המידע ומעלה מספר רעיונות בסקיצות. רעיונות אלה משקפים את הדרישות שלכם מהבית החדש. אתם תבחרו את הסקיצה הנראית לכם ביותר (ניתן לחבר רעיונות ממספר סקיצות) ויחד עם המעצבת יבוצעו שינויים עד התכנון הסופי.בשלב זה מכינה המעצבת סט תוכניות עבודה לביצוע, מחולק לפי קבלנים ודרישות לביצוע, על פי הסקיצה שנבחרה. שימו לב שיש צורך לבקש תוכניות עבודה בקנ"מ (קנה מידה) של 1:50 עבור: תוכנית הריסה ובניה, תוכניות אינסטלציה, תוכניות חשמל ותאורה, תוכנית גבס עבור מיזוג אויר, תוכנית ריצוף, תוכנית פריסת מקלחות ושירותים, תוכניות תכנון נגרות, תוכנית פרט חשמל לטלוויזיה ותוכניות פרטים לגבס.

שלב שלישי - התקצוב

עיצוב פנים לבית ממשיך בשלב הכנת מסמך כתב כמויות מדויק המתבסס על תוכניות העבודה לביצוע. בשלב זה מעצבת הפנים מתחילה את העבודה על ידי הוצאת מסמך מרוכז המכיל כתב כמויות המדויק, כשהוא מחולק לנושאים לפי קבלנים עבור כל הפרויקט. המסמך מפרט, לדוגמא, את כמות שטחי הקירות להריסה ולבנייה, מספר נקודות החשמל שנוספו, כמויות גבס נדרשות, מפרט תאורה מדויק ועוד.בסיום שלב זה מבצע הלקוח, בסיוע מעצבת פנים הום סטיילינג, מכרז קבלנים על מנת לבחור את הקבלנים המתאימים לביצוע הפרויקט ולקבוע את לוח הזמנים והעלויות.

שלב רביעי - הרכש

שלב זה הוא החלק המהנה של השיפוץ – שלב ה-Shopping. מעצבת פנים הום סטיילינג מתחילה את הליווי של הלקוחות למספר פגישות המחולקות לשני נושאים עיקריים:· חומרי גמר הנדרשים לקבלנים על מנת להתחיל את העבודה. לדוגמא: ריצוף, כלים סניטריים, תאורה, חיפויי קירות, מטבח ועוד.· אביזרים לבית כמו: ריהוט, אביזרים משלימים ו -Accessories .

עיצוב פנים לבית מותנה ברכישת החומרים הנכונים.

שלב חמישי - הביצוע

לאחר שנבחרו הקבלנים המבצעים ולאחר רכישת חומרי הגמר, מתחילים בביצוע השיפוץ. תפקידה של מעצבת פנים הום סטיילינג כולל ביקורים באתר ובדיקת התאמת השינויים בפועל לתוכניות העבודה לפי הצורך.

לסיכומו של עניין, מעצבת פנים מתחילה את עבודתה משלב הליווי של הלקוח ועד לשלב הסופי שבו נשאר ללקוח רק לתלות תמונות, שעון וזהו... הבית מוכן.

עיצוב פנים לבית מלווה בהנאה ובסיפוק רב של כל המשתתפים.

פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page