top of page

עיצוב דירות - יתרונות העבודה עם מעצבת פנים

מעצבת הפנים שלך תתמודד עם תהליך השיפוץ והעיצוב תוך מינימום בעיות ועם פתרונות חסכוניים עבורכם, גם אם מדובר בשיפוץ קטן. אל תשכחו, מעצבת פנים עיצבה, תכננה, ושיפצה מספר בתים בעבר. עיצוב דירות זה לא עיניין פשוט. יש לה גם את הניסיון וגם מאגר של בעלי מקצוע איכותיים המלווים אותה מתכנון דירה אחת לשיפוץ בית אחר. ישנם סודות שרק מעצבת פנים מנוסה יודעת. כך היא יכולה לעבור אתכם את המסע עד לתוצאה המושלמת עבורכם והגשמת החלום הפרטי שלכם.

מחלום למציאות

כשמדובר בעיצוב דירות, מעצבת פנים מתרגמת את החלומות והפנטזיות, אופי סגנון החיים והסגנון העיצובי שלכם, לתוכנית עבודה שתגיע בסופו של יום לכל בעלי המקצוע. בעזרתם, תוכלו לדעת את היקף העליות המדויק של הפרויקט ויחד עם המעצבת תגדירו יעדים וגבולות במסגרת הזמן והתקציב.

עיצוב פנים נכון יטפל ב -

  • פרקטיקה וניצול מירבי של הדירה.

  • תכנון אישי מותאם למשפחה שלכם.

  • מרחב נוח ונעים למגורים.

סמכות מקצועית

  • למעצבת הפנים אחריות כוללת על התכנון ועל עיצוב דירות ולכן היא מתכננת את הפרויקט בראייה רחבה.

  • מעצבת פנים מכירה את חוקי העיצוב (שמירת מרחקים, גודל פתחים ועוד), מכירה חומרים ויודעת לשלב אותם יחד.

  • מעצבת פנים יודעת להתמקד בפרטים הגדולים ובפרטים הקטנים ותתריע בפניכם כאשר תחרגו מהתקציב שהוגדר.

הכוונה וליווי

מעצבת פנים טובה תערב אתכם בכל שלב ושלב בפרויקט. הדרך המשותפת אותה תעברו יחד מתחילה ברשימת הצרכים שלכם על ידי מילוי שאלון פרוגרמה, הוצאת מפרטים מדויקים לקבלנים באמצעות תוכניות עבודה מפורטות, הוצאת כתב כמויות מדויק ועזרה בבחירת הקבלנים הנכונים מול התקציב שהוקצה לפרויקט. כמו כן, היא תמליץ לכם היכן להשקיע משאבים והיכן לא. בקיצור, היא תשאיר אתכם עם הרגליים על הקרקע, מחוברים לפרויקט, מעודכנים בכל פרט והכי חשוב – יש מצב שאפילו תיהנו מזה. עיצוב דירות ... זה fun.

חיסכון בעלויות

כאן מגיע הכסף הגדול, זה שלא יתבזבז... כל פרויקט שיפוץ בית מתחיל בהגדרת יעדים, כאשר היעד החשוב ביותר הינו התקציב. קל מאוד לחרוג ממנו, זה אפילו ממכר... עוד 500₪ לברז יפה יותר... ריצוף טוב יותר... אמבטיה משוכללת... חרגנו !!! כמה חרגנו – לא יודעים, גם מפחדים לחשב. תכנון בית שמתחיל נכון, הגדרת יעדים וציפיות, העלאת צרכים, שמירה על מסגרת התקציב ובחירות נבונות בתהליך, יאפשרו לכם לעמוד גם ביעדי התקציב. החיסכון בא לידי ביטוי בשלושה תוצרים מרכזיים והם החשובים ביותר בפרויקט. תוצרים אלה מגדירים את תכולת העבודה ורכישת החומרים לשיפוץ:

  • פרוגרמה מדויקת – מסמך המעלה על הכתב את כל הצרכים, הרצונות והפנטזיות של בני הבית. לדוגמא: מהו גודל המטבח? מהו סוג האבזור שהלקוח רוצה? האם חסרים מקומות אחסון בבית? האם יש רצון בתוספת ג'קוזי? ועוד. התאמת הציפיות בין מעצבת הפנים ללקוח ותכנון נכון מההתחלה, יחסוך שינויים "על הדרך" ותוספת תשלום מיותרת לבעלי המקצוע.

  • תוכניות עבודה מפורטות – כל הפנטזיות המפורטות בפרוגרמה מתורגמות לסט של תוכניות עבודה ברורות עבור כל קבלן ואיש מקצוע. מטרת הכנת תוכניות העבודה היא להבין מה התכנון, איך לבצע את העבודה בצורה מדויקת כפי שהמעצבת והלקוח החליטו וכיצד למנוע תקלות שמביאות את הקבלנים לומר: "לא היו לי תוכניות, אז עשיתי מה שאני חושב".

  • כתב כמויות מדויק – מסמך זה מסכם את כל ההוצאות הדרושות ואת הכמויות המדויקות עבור כל שלבי הבניה והשיפוץ. כתב כמויות מדויק יאפשר לקבלנים לחשב את תכולת העבודה המדויקת ולתת הצעות מחיר נכונות. מסמך זה קריטי לשלב מכרז הקבלנים להשוואה נכונה בין ההצעות שתקבלו.

פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page