top of page

השבחת נכס לפני מכירה (הום סטייג'ינג)

החלטתם למכור את הבית אך הקונים לא ממהרים לסגור עסקה ?

הום סטייג'ינג זה הסוד – השקעה במינימום, מכירה במקסימום - ומהר.

בשנים האחרונות המודעות להשבחת נכס לפני מכירה, או בשמו הנוסף, הום סטייג'ינג (Home Staging), עלתה. תהליך זה הוא כלי השיווק החם, החכם והיעיל ביותר המסייע למכור את הבית מהר יותר.

כל הבתים נראים פחות או יותר דומים באיזור שלכם. המיקום, גודל הבית והמחיר. למעשה, הבית שנראה טוב יותר, יימכר ראשון.

מטרת ההום סטייג'ינג הוא לגרום ללקוחות להגיד "היינו רוצים לגור פה".

מכירת הבית מתחילה ומסתיימת במצגת

הצגת הבית צריכה להיות ממוקדת ומחושבת מאוד עבור הקונים הפוטנציאליים. זו מערכת מוכחת של סידור ריהוט, הדגשה והעצמת היתרונות, כדי ליצור השפעה חיובית על הקונים ברגע שהם נכנסים לבית המוצע למכירה.

בניגוד לעיצוב פנים, המדגיש את העיצוב הייחודי של בעלי הבית, בהשבחת נכס לפני מכירה הצגה הבית הופכת אותו מותאם יותר למגוון רחב של קהל פוטנציאלי.

הרוכש יקנה בית שיראה טוב יותר מהבית בו הוא גר. ולכן אתם, המוכרים את הבית, דאגו בראש ובראשונה ל -

  • סדר וניקיון - דאגו לסדר וניקיון קבוע בזמן שאנשים באים לראות את הבית.

  • ריח טוב – דאגו לריח טוב בבית. טיפ!!! אפילו אפו עוגה לפי שהלקוחות מגיעים.

  • צביעה – צבעו את הקירות בצבעים עם החזר אור גבוה. נותן תחושה טובה יותר לאור טבעי.

  • היפטרו מרהיטים ישנים- עשו סיבוב בבית והחליטו איזה רהיטים לא תורמים למראה הבית.

  • גינה מסודרת – לכל מי שיש גינה, הקפידו לגזום ולסדר אותה בקביעות.

  • תאורה – כאשר לקוחות מגיעים לראות את הבית הדליקו את כל האורות. תאורה נכונה משדרגת באופן אוטומטי את מראה הבית.

  • ספה – שדרגו את הספה בהוספת סט כריות חדש.

  • מיזוג – הדליקו מיזוג או חימום בהתאם לעונה.

בית המוצג כהלכה לעתים קרובות נמכר בימים הראשונים לאחר ההצגה!!!

מה משותף לקונים הבאים לראות בית המוצע למכירה?

  • זמן – זמן בדיקה והתרשמות מהבית הוא ב - 10 שניות הראשונות בלבד.

  • הצדקת המחיר - הקונים מחפשים בית גדול במחיר מצוין ומחפשים דרכים להצדיק מדוע דווקא הבית שבחרו הוא המותאם להם.

  • ליקויים - אם הקונים נתקלו במשהו לקוי כל שאר הסיור יהיה לאסוף סיבות מדוע לא לקנות את הבית.

  • מראה טוב של בית - אם הקונים יאהבו את המראה הכללי של הבית, הם יתעלמו מדברים שליליים מזעריים שנתקלו בהם.

  • הדגשת בעיות תכנוניות ע"י המוכר - לעיתים הקונים ינסו לארגן את הרהיטים שלהם בבית ולדמיין אותם כמו שהמוכרים סידרו אותו, כך שאם הסידור לא תקין הקונים יניחו שיש בעיה תכנונית בבית.

ומה אתם מקבלים ?

  • השקעה של 2% ממחיר הנכס מחירו עולה ב 10% לפחות לאחר השבחת נכס לפני מכירה

  • דרישה וביקוש של הנכס ע"י לקוחות פוטנציאלים.

  • ליווי של מעצבת פנים אשר יהפוך את הבית ממיושן מבולגן ועמוס לבית חמים נעים ומתאים לכל לקוח.

  • מכירה מהירה יותר.

שימו לב מוכרים יקרים !!!

נכס שלא נמכר הרבה זמן, באופן אוטומטי מחירו יורד בשוק.

פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page