top of page

עיצוב חדרי אמבטיה

חדר הרחצה הוא מקום מיוחד מאוד בבית, מקום של אינטימיות מפנקת. אנשים אשר משקיעים בעיצוב חדרי אמבטיה או עיצוב מקלחות נהנים מהפרקטיות ומהעיצוב בו זמנית. חדר הרחצה צריך להיות פרקטי – למשל יש צורך בשטחי אחסון למוצרים ואביזרים שונים המשמשים אותנו לרחצה וטיפוח, יש צורך בריהוט עמיד לתנאי רטיבות ולחות שעלולים להיווצר בחדר וכמובן שנרצה עיצוב חדרי אמבטיה שייתן לנו חוויה מהנה. למזלנו הרב כאשר מדברים על עיצוב חדרי אמבטיה או עיצוב מקלחות מגוון האפשרויות והסגנונות העיצוביים הוא אדיר.

דבר ראשון לפני שניגשים לשיפוץ חדר הרחצה יש לחשוב האם אנו מעוניינים בעיצוב מקלחות או בחדר אמבטיה. זה בעיקר שיקול אישי הנובע מהצרכים האישיים, המקום והתקציב. ישנם אנשים המסתפקים במקלחת וישנם אנשים אשר אוהבים חדר רחצה מפנק עם אמבטיה. ישנם גם אנשים שרק בגלל שיקולי מקום מסתפקים במקלחת. לאחר שהחלטתם על אופי חדר הרחצה מומלץ לחשוב על המראה הכללי של חדר הרחצה מבחינת הצבעים והחומרים של הרצפה והקירות ומשם להתקדם לשאר פריטי חדר הרחצה כמו אסלה, אמבטיה, ברזים וכדומה.

בחדרי רחצה מקובל מאוד להשתמש באריחי קרמיקה יש להם מספר יתרונות: אין ספור צבעים, דוגמאות ומידות. עמידות בפני חומרי ניקוי אגרסיביים והם שומרים על מראה יפה לאורך שנים. אך כמובן שישנם פתרונות אחרים כמו גרניט ופורצלן ועוד. הצבעים והדוגמאות הם עניין של טעם אישי, איני ממליצה על צבעים כהים עבור חללים קטנים. כמו כן שימו לב שהריצוף נגד החלקה R11/R10.

בין אם מדברים על עיצוב חדרי אמבטיה או עיצוב מקלחות אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון הוא שטחי האחסון. תמיד יש להם ביקוש בחדר האמבטיה, אנו מאחסנים שם דברים שונים כגון: מגבות, תמרוקים, חומרי ניקוי, אביזרי היגיינה אישית ועוד. כאשר אנו נכנסים לאמבטיה אנו רוצים מראה נקי ונעים, לכן חשוב לארגן היטב את שטחי האחסון כך שהדברים לא יהיה פזורים בכל עבר.

עיצוב חדרי אמבטיה הוא נחשב יקר בהשוואה לשאר חדרי הבית, חשוב לבחור בקפידה את העיצוב ואת החומרים על מנת שתקבלו את התמורה המלאה עבור כספכם. אם אתם הולכים לאיבוד במגוון האפשרויות של עיצוב מקלחות תמיד ניתן להתייעץ עם מעצב שייתן לכם תוכנית עיצובית, מענה ופתרונות לצרכים שלכם . המעצבים מכירים את כל הטרנדים העכשוויים וכמו כן את החומרים השונים והמחירים.

פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page