top of page

חדרי אמבטיה מעוצבים - צרכים

כולנו חולמים על חדרי אמבטיה מעוצבים שבהם כל פרט יהיה מושלם וממוקם במקום הנכון. אריחי הקרמיקה יהיו נוצצים ונקיים ותואמים לאסלה, לאמבטיה ואפילו לשטיחון לניגוב הרגליים. הכל יהיה מסודר ומאוחסן כראוי וכל פעם שניכנס לחדר האמבטיה נוכל להתענג מהעיצוב הנפלא. עיצוב חדר אמבטיה יכול להפוך את החלום למציאות, חדרי אמבטיה כמו בבתי מלון, מגזינים וסרטים יכולים להיות המציאות שלכם. עיצוב חדר אמבטיה הוא יקר יותר מאשר חדרים אחרים בבית כאשר מסתכלים על הממוצע של מחיר למטר מרובע אך בהחלט ראוי להשקעה וגם תורם לעליית ערך הנכס. אנו מבקרים בחדר האמבטיה בתדירות גבוהה ומגיע לנו עיצוב חדר אמבטיה שייתן לנו חוויה מענגת ונפלאה.

מה הם בעצם הצרכים של חדרי אמבטיה מעוצבים?

מיקום הפריטים

חדרי אמבטיה מעוצבים דורשים אינסטלציה אשר תתאים לפריטים השונים – כיור, אמבטיה, אסלה. יש לקחת בחשבון את האינסטלציה כאשר מתכננים עיצוב חדר אמבטיה. כמובן שגם את תשתיות האינסטלציה ניתן לשנות אך זה יגרום להוצאות כספיות גבוהות.

אלמנטים עיצוביים

אל תהססו לקשט את חדר האמבטיה באלמנטים עיצוביים כמו תמונות, כדים ושאר אלמנטים עיצוביים. הרי מלכתחילה אנו מדברים על חדרי אמבטיה מעוצבים לכן אל תתמקדו אך ורק בפריטים הפרקטיים כמו סטנד למברשת השיניים.

תאורה

אנשים אשר אינם נעזרים במעצב פנים נוטים לזלזל בתאורה ובפרט כאשר מדובר בתאורת חדר האמבטיה. אני אומר ההפך, אין לזלזל בתאורה ובפרט לא בתאורת חדר האמבטיה. תאורה היא תמיד חלק משלים של העיצוב והאווירה. תאורה של חדר אמבטיה מתחלקת לשני סוגים: תאורה ממוקדת ותאורה כללית. התאורה הממוקדת מיועדת לפעולות מסוימות, למשל גברים המתגלחים וירצו יותר אור בקרבת המראה או נשים המתאפרות מול המראה. התאורה הכללית מיועדת להאיר את החדר בשביל שנוכל לראות וגם להדגיש אלמנטים עיצוביים. כאשר חושבים על תאורה בעיצוב חדר אמבטיה יש לקחת בחשבון צלליות והחזרי אור.

אמבטיה עומדת

אמנם אין זה חובה בעיצוב חדר אמבטיה אך בהחלט אמבטיה עומדת על רגליים תיתן אפקט דרמטי שיגרום לכם להרגיש כמו בספא בכל פעם שתיכנסו לחדר הרחצה. כמובן שאמבטיה עומדת דורשת מקום בולט במרכז החדר בה יבלוט יופייה המיוחד ואינה מתאימה לחללים קטנים שם היא "תתבזבז".

אלמנטים ריחניים

ריח הוא גם חלק מהאווירה והוא משלים את העיצוב. השתמשו בפריטים ריחניים אשר יעניקו לחדר האמבטיה ריח מרענן ונעים בכל שעות היממה. ניקיון ימנע ריחות לא נעימים אך גם ריח של חומרי ניקוי אינו תמיד נעים, במיוחד בחדר סגור כמו חדר האמבטיה. ישנם אלמנטים רבים בעלי ריח, למשל נרות ריחניים אשר משתלבים היטב בחדרי אמבטיה מעוצבים.

פנקו את עצמכם בחדרי אמבטיה מעוצבים אשר יגרמו לכם להרגיש כל יום כמו בחופש במלון מפואר. אין תענוג גדול מלהתחיל את היום בחדרי אמבטיה מעוצבים אשר יגרמו לכם להרגיש כמו בספא או צימר רומנטי בצפון.

חדרי אמבטיה מעוצבים - צרכים
פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page