top of page

טיפים לשדרוג דירה קטנה

דירה שכורה היא דירה בה נגור באופן זמני, ממספר חודשים ועד מספר שנים. כמובן שנרצה שהדירה שלנו תהייה יפה, נוחה, נעימה ומעוצבת. גם אם הדירה אינה שלנו, אנו עדיין חיים בה וחשוב לנו להרגיש בנוח. חלק מרכזי מהאווירה בדירה נוצר על ידי העיצוב. הקונפליקט הוא שאיננו בעלי הדירה ולכן לעיתים ישנה רתיעה מלהשקיע כסף בדירה, אך מצד שני כמו שנאמר אנו חיים בדירה מידי יום. מאמר זה יתן לכם כמה טיפים לשדרוג דירה שכורה המתחשבים במצב זה ולכן הם חיסכוניים. דירות שכורות הן במקרים רבים קטנות, בעיקר בשל בעיות תקציב של השוכר, לכן הטיפים שניתן מתאימים לעיצוב דירה קטנה. הרבה משוכרי הדירות הם סטודנטים החיים בשותפות ומחלקים את החדרים, הטיפים שלנו מתאימים גם לעיצוב חדר.

כאשר אנו מעצבים דירה קטנה, ניתן בעזרת עיצוב חכם לגרום לחדר להראות גדול יותר.

אז איך עושים את זה?

אלמנטים לא ישרים

שימוש באמצעות באלמנטים מעוקלים לעיצוב חדר, ולא קווים ישרים נכונה יותר – לדוגמה במקום שולחן מרובע להשתמש בשולחן עגול. באופן דומה עם כל הרהיטים ואפילו השטיחים.

שימו לב שמומלץ להשתמש בשטיח בעל צבע וגוון בהירים להאיר את החדר. שימוש בעיצובים עם נקודות וספירלות יכול לעזור.

טריקים בוילונות

טריק נוסף שיכול לעזור בעיצוב חדר קטן הוא שימוש בוילונות, אל תסתפקו בתריסים מיושנים. השימוש בוילונות יאפשר לכם לשחק עוד בעיצוב דירה קטנה. רעיון קצת יוצא דופן הוא להשתמש בוילונות גם אם אין חלון, זה שובר את שגרת הקירות התוחמים את המרחב הקטן ויותר אשליית מרחב גדולה יותר.

ריהוט קטן

דרך נוספת המתאימה לדירות שכורות ועיצוב דירה קטנה בפרט הוא עיצוב המבוסס על קנה מידה. אל תהססו להשתמש בריהוט קטן לעיצוב חדר קטן. אם תשתמשו בספה גדולה בחדר קטן, הספה פשוט תצעק שהחדר הזה קטן. לעומת זאת ספה קטנה וסולידית תשתלב בחדר היטב ותראה טבעית יחסית לגודלו של החדר.

תאורה

גם תאורה היא חלק אינטגרלי בעיצוב החדר, יש להשתמש בה בחוכמה. כאשר עוסקים בעיצוב חדר קטן ועיצוב דירה קטנה יש לקחת בחשבון גם את התאורה. באופן כללי יש להאיר היטב את החדר, זה עוזר לגרום להגדלת תחושת המרחב והנוחות בחדר. אל תסתפקו במנורת תקרה בודדת, שלבו אלמנטים של תאורה במקומות שונים בחדר. זה יותר אור וחמימות בחדר.

כל הקונספט בעיצוב דירה קטנה הוא לגרום לה להיראות גדולה יותר. אף אחד לא מרגיש נוח בתוך מרחב קטן וסגור לכן נגרום למרחב להיראות יותר גדול ממה שהוא באמת באמצעות הטריקים לעיצוב חדר שכבר הוזכרו. רעינות לעיצוב ניתן למצוא בשפע ברשת באינטרנט וגם להתייעץ עם מעצבים מקצועיים. זה שהשכרתם דירה קטנה לא אומר שעליכם להתפשר בעיצוב הדירה, ניתן לעשות דברים נפלאים בעיצוב חדר קטן או עיצוב דירה קטנה גם בדירות שכורות.

פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page