top of page

5 שלבים מנצחים לעיצוב מטבח

כולנו חולמים על עיצוב מטבח מיוחד, מושלם, עם הרבה מקומות אחסון וגדול מספיק שמאפשר לנו לבשל ארוחות גורמה בדיוק כמו במגזינים. לצערנו אנחנו פוגשים בדרך כמה בעיות שלא לקחנו בחשבון.

אז מה בכל זאת כדאי לנו לקחת בחשבון כדי לבנות את המטבח הנכון עבורנו:

1. התאמת המטבח לצרכי המשפחה

שאלו את עצמכם שאלות כמו:

האם אנחנו אוהבים לבלות במטבח? האם אנחנו אוהבים לבשל? האם אנחנו משתמשים במדיח ובאיזה גודל? מה עם מכונת קפה או תמי 4? כמה אנשים אנחנו במשפחה וכו'

שאלות אלה יוכלו לכוון אתכם לעיצוב מטבח האולטימטיבי עבורכם.

2. אחסון והרבה

ארונות גבוהים לאחסון מירבי - יש לבחור קיר אחד לארונות גבוהים שמטרתו אחסון וכמה שיותר, וכמובן יכלול בתוכו את המקרר תנור מיקרו והמזווה. ארונות אלו יהיו בעומק של 70-80 ס"מ על מנת ליישר קו עם המקרר.

ארונות נמוכים – שאר הקירות במטבח ארונות נמוכים וקלאפות. מצב המאפשר משטחי עבודה גדולים ושילוב הכיריים במשטחים אלה. במידה ויש במטבח תנור משולב עם כיריים ניתן לשלבם באזורי הארונות הנמוכים.

3. שילוב אי במטבח – החשוב ביותר, יש להתאים את האי למספר בני המשפחה. דבר נוסף לקיומו של אי במטבח הוא מעבר של 1 מטר לפחות. בתכנון ועיצוב מטבח ניתן יהיה גם לשלב בו אחסון.

4. רצף תנועה נכון - חשוב לשמור על רצף תנועה נכון במטבח בין מוצרי החשמל העיקריים מקרר כיריים וכיור כדי לאפשר עבודה יעילה במטבח.

5. מיקומים נכונים – שימו לב למיקום מדיח ליד כיור ועגלת בקבוקים ותבלינים ליד כיריים.

טיפים:

- במטבח צפוני שאין לו תאורה טבעית, כדאי לבחור בגוון בהיר לארונות ועם 50% ברק.

- תאורה מרכזית חשובה אך לא נותנת תאורה למשטחי העבודה. דאגו למשטחי עבודה מוארים. ניתן להאירם גם ע"י פס לדים מתחת לקלאפות.

- במידה וקבלתם הצעת מחיר זולה במיוחד, זה לא כי הנגר נחמד אליכם, בדקו האם קיבלתם פירזול מספיק טוב ואיכותי שיוכל לשאת את הכלים הכבדים עבור המטבח שלכם.

לסיכום, על ידי תכנון מוקדם ונכון תוכלו למצוא פתרונות שיתאימו לעיצוב המטבח שיתאים לכם ולמשפחתכם.

לילך

פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page