top of page

עיצוב חדרי ילדים

כאשר חושבים על עיצוב חדרי ילדים יש לקחת בחשבון שעבור הילדים זהו הרבה יותר מחדר לישון בו; עבור הילדים זהו המקום בו הם יכינו את שיעורי הבית, יארחו את חבריהם, יאכסנו משחקים ויעסקו בפעילויות והתחביבים האהובים עליהם. מכלול דברים אלו יש לקחת בחשבון כאשר עוסקים בעיצוב חדרי ילדים. לילדים יש צרכים מיוחדים, העדפות מיוחדות ורצונות משלהם אשר יש לקחת בחשבון כאשר חושבים על עיצוב חדרי ילדים. ומי הם המומחים הגדולים ביותר בעיצוב חדרי ילדים אם לא הילדים עצמם. מומלץ ואפילו חובה להתייעץ עם הילדים, זהו החדר שלהם, הפינה הפרטית שלהם. יתכן שנראה לכם חמוד קיר בצבע תכלת עם ציורים של ארנבונים לבנים ופרחים אבל יתכן שזה ממש לא מה שהילד שלכם רוצה. עבור הילד החדר הוא הצהרה על האישיות שלו כפי שהוא מציג אותה לחברים אשר יגיעו לבקרו, פשוט תזרמו איתו.

לחשוב כמה שנים קדימה

בהתייעצות עם הילדים, עצבו את החדר בצורה מעוררת השראה, השתמשו בצבעים רבים. בחרו ביחד עם הילדים את הצבע עבור הקיר. כאשר אתם בוחרים את המיטה והרהיטים קחו בחשבון שהילדים גדלים מהר, עליכם לחשוב כמה שנים קדימה מבחינת גודל הריהוט. עוד נקודה חשובה בעיצוב חדרי ילדים הם שטחי האחסון, הם חשובים מאוד.

שימוש באלמנטים עיצוביים שניתן לשדרג בקלות

כאשר מעצבים חדרי ילדים יש לקחת בחשבון שילדים גדלים במהירות וכך גם העדפותיהם משתנות בקצב מסחרר. ילד בין 9 שאולי ירצה לקשט את חדרו בדמויות מסרטים מצוירים יכול לשנות את טעמו באופן קיצוני בהגיעו לגיל 10 וזוהי רק דוגמה. לכן מומלץ להשתמש באלמנטים עיצוביים שניתן להחליף לשנות ולשדרג בקלות במשך הזמן. למשל וילונות לחדרי ילדים הם אלמנט עיצובי מומלץ מאוד אשר ניתן בקלות להחליפם. ישנם וילונות לחדרי ילדים במגוון עיצובים וצבעים, ניתן למצוא גם וילונות לחדרי ילדים עם איורים ואפילו שמות הילדים. במקרה שהעדפות הילדים ישתנו במשך הזמן ניתן להחליף את הוילון ולתת טאצ' חדש לעיצוב החדר בקלות.

כיצד לבחור וילון

מבחינת סוג הוילון, כמו למשל וילון רומאי לעומת וילונות שני חלקים, כולם יכולים לשמש בתור וילונות לחדרי ילדים. מה שחשוב כאשר מחפשים וילונות לחדרי ילדים הוא הצבע, העיצוב, החומר ואלמנטים נוספים כמו איורים, אותיות וכו'. מבחינת החומרים מומלץ להשתמש בוילונות העשויים בד אשר ניתן לנקות בקלות. שימו לב שישנם וילונות רבים שפשוט ניתן להסיר ולכבס במכונת הכביסה, זהו דבר פרקטי מאוד.

ולסיום עוד כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעיצוב חדרי ילדים: כאשר אתם מעצבים את החדר קחו בחשבון את שימושיות החדר. זהו המקום בו הילדים יגדלו וישחקו. החדר צריך להיות פרקטי ומתאים במיוחד לכך. הימנעו מאלמנטים עיצובים עדינים מידי שיכולים להישבר ולהינזק בקלות, היזהרו מחפצים אשר עלולים להיות מסוכנים.

בהצלחה.

פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page