top of page

עיצוב חדר שינה הורים

חדר השינה להורים הוא הפינה הפרטית בה ההורים יכולים לנוח ולבלות זמן יחדיו. כאשר אנו חושבים על חדר שינה אנו חושבים על שינה, מנוחה ורגיעה, לכן כאשר אנו עוסקים בעיצוב חדר שינה חשוב לנו לקחת דברים אלו בחשבון ולתת לעיצוב ליצור את האווירה הנינוחה של חדר השינה. לצד האווירה נרצה גם פרקטיות כמו מקום לאחסן בגדים ואפילו הרבה פעמים בחדרי שינה להורים, תוכלו למצוא חדר ארונות ואפילו מקלחת צמודה.

כאשר חושבים על עיצוב חדר שינה יש להימנע משתי טעויות שלעיתים אנשים עושים.

1. לפני שקונים ריהוט לחדר השינה חשוב לקחת בחשבון את השטח שיש לכם. הטעות שאנשים רבים עושים היא שנקודת המוצא המחשבתית שלהם מתחילה במה שהם רוצים – אני רוצה את המיטה סופר קינג סייז, ואת השידה, ובעצם שתיים, וארון גדול, ומתקן לנעליים ופינת איפור וכל טוב. לפעמים חייבים לעשות פשרות. חשוב שתהיו מודעים לגודל החדר ולגודל הריהוט, כאשר אתם ניגשים לאולמות תצוגה ורואים שם מיטה יכול להיות שהיא גדולה מידי עבורכם ולא תבינו את זה עד שתמקמו אותה בחדר הישנה. חשוב שתמדדו את החדר וגם את הריהוט. אם אתם מסיירים באולמות תצוגה, אל תתביישו להביא סרט מדידה.

2. חדרי שינה להורים הם אינם חדרי עבודה. הרי דיברנו שחדר השינה הוא מקום לרגיעה ומנוחה, אין צורך שתכניסו את המחשב הנייד לחדר השינה והעבודה לא תתרום לשלווה שלכם ובטח שלא לחיי הזוגיות. אם יש לכם צורך בפינת עבודה ביתית אין שום בעיה אך בבקשה לא בחדר השינה, אל תעשו זאת לעצמכם. כאשר חושבים על עיצוב חדר שינה מוציאים מהראש כל מה שקשור לעבודה ולמשרד.

ומה לגבי הצבעים? אתם יודעים איך אומרים 'על טעם ועל ריח אין מה להתווכח', בחירת הצבעים לחדר השנה להורים תלויה בטעם של בני הזוג. אך למרות שטעם הוא בחירה אישית, ישנם צבעים שהם יותר מרגיעים וישנם אפילו מחקרים אשר ניסו לאשש טענה זו באופן מדעי. צבעים כחולים בחדר השינה מרגיעים ועוזרים לישון, צבעים לבנים ובהירים תורמים למצב הרוח.

שטיחים הם תוספת נפלאה לעיצוב חדרי שינה ובפרט חדרי שינה להורים, השטח תורם מבחינה עיצובית לחדר וגם מבחינה פרקטית נותן מגע רך לכפות הרגליים כאשר מתעוררים בבוקר, במיוחד בחורף כאשר הרצפה קרה. שטיחים באים במבחר צבעים וסגנונות ויש להתאימם לעיצוב חדר השינה. עוד תוספת נהדרת, כמובן שתלוי במקום הפנוי שיש לכם בחדר השינה הוא מקום ישיבה שהוא אינו מיטה. ישנם ספסלים מרופדים ומעוצבים המשתלבים היטב בחדרי שינה. חלקם של הספסלים משמשים גם כמקום אחסון וזהו יתרון.

כמו תמיד אני ממליצה להתייעץ עם מעצבת פנים, חדר הישנה מורכב מפרטים רבים אשר רובם בכלל לא הוזכרו במאמר זה, כמו למשל חלונות ותאורה טבעית, תאורה מלאכותית ועוד

חדר שינה הורים מעוצב
פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page