top of page

עיצוב מטבח כפרי

מטבח כפרי הוא טרנד פופולארי מאוד ואנשים רבים מחפשים מעצב פנים אשר יעזור להם לעצב מטבח כפרי. עצה שלי היא כן בהחלט לפנות למעצב פנים. גם אם יש לכם איזה חזון בראש של המטבח המושלם זה לא קל להגשים אותו ברמה העיצובית אלא אם כן אתם נעזרים במעצב פנים. בעיצוב של מטבח כפרי יש אלמנטים של פשטות אך גם הפשטות הזאת שומרת על כללים עיצוביים מוקפדים על מנת ליצור את האווירה הנכונה.

גם כאשר מעצבים מטבח כפרי יש יותר מסגנון אחד. ישנם אנשים אשר עבורם מטבח כפרי הוא בסגנון אירופאי וישנם אנשים אשר עבורם הוא בסגנון אמריקאי – קולוניאלי, ישנן הרבה אפשרויות הנכנסות תחת העיצוב של מטבח כפרי.

המשותף לכל הסגנונות הוא המראה החם המכניס נשמה למטבח ולכל הבית. ניתן להגדיר מטבח כפרי בתור מטבח מודרני בטעם של פעם. איך משיגים בימינו טעם של פעם? אם תשאלו מעצב פנים או אפילו נגרים וארכיטקטים, הם ימליצו לכם פה אחד להשתמש בהרבה מאוד עץ בצבעים טבעיים ופרזולי מתכת. האופי הכפרי נעשה באמצעות הכנסת החוץ פנימה, הכנסת הטבע אל תוך המטבח. שילוב של חלונות גדולים לגינה אם אפשר תורם רבות.

אחת הנקודות שצריך לשים דגש בעיצוב מטבח כפרי בטעם של פעם היא השילוב של הטכנולוגיה המודרנית ההכרחית בעיצוב המטבח. מקררים לדוגמה הם גדולים ובדרך כלל בצבעים מתכתיים אשר יוצרים ניגוד גדול לצבעים החמים שמאפיינים כל כך מטבח כפרי. זוהי סיבה טובה לקחת מעצב פנים, דרושה מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים שבעיצוב.

חשוב לדעת שקשה מאוד לעצב מטבח כפרי בניגוד לעיצוב הכללי של הבית. מטבח הוא דומיננטי מאוד בבית ובמיוחד אם זה מטבח המעוצב באופן כפרי עם מרחב גדול. אם אתם מעוניינים במטבח כפרי אך מעוניינים לשלב בעיצוב הבית סגנונות עיצוביים אחרים, מומלץ מאוד להתייעץ עם מעצב פנים שיעזור לכם להתאים את הסגנונות. כמו שאמרתי מטבח כפרי עבורי הוא אהבה ממבט ראשון, אני מקווה שגם עבורכם.

חדרי אמבטיה מעוצבים - צרכים
פוסטים נצפים
פוסטים אחרונים
רשימת מאמרים
bottom of page